nesliozdemir98 benimde aşırı hareketli bebeğim bir gün hareket azlığı oldu hemen ilk iş sağlık ocağına gittim kalp atışı normal dedi,öneri olarak sola yat biraz takip et hareket olmazsa acile git bebeğini en iyi sen tanırsın dedi başka bir şeyde olabilir dedi o gün hep yattım yüksek ses ilahi açtım hareketlendi,bu aylarda bebeği en iyi takip yöntemi hareketlerini takip etmek şüphe ettiğiniz an takip edin düzelmezse bence acile
gidin kapalı kutu sonuçta