alpanne3 Dogumum nisanın başlarında veya max ortasına doğru olacak ben penye muslın ve nohut battanıye koydumda bu kalın battanıyeyı koymama gerek var mı sızce sız koydunuz mu Nısan ayı annelerı
minnosss58 alpanne3 bende Nisan ikinci haftası gibi olacak inşallah. Hem müslin setindeki battaniye hem penye hemde kalın olandan koydum ne olur ne olmaz kullanmasam da valizde durur artık kalın olan
12245 alpanne3 ben müslim takım yaptırdım bebeğe bir adet müslim 1 adet nohut bataniye koydum hemşireye verilecekler listesine
alpanne3 12245 Hrmsıereye verıleceklerde bır tane penye ve nohut koydum ama ekstra muslınle kalın battanıye de aldım ıkıncı dogumum olmasına rağmen hala kararsızım😅