gamzzee01 Kızlar 18 şubatta Regl oldum sonra 8 ve 10 martta gebelik testi yap negatifti bu gün 13 martta bir daha yaptım silik bir çizgi var sizce hamile miyim
ecemk94 gamzzee01 aynı konuyu 3. kez açmışsınız kan verseniz iyi olur. Kan vermeden kimse sizin hamile olup olmadığınızı bilemez