Anneler merhaba. Bugün 33. Haftanın ilk günü. Bebeğim muayenede 2050 gr çıktı , doktor kilo problemi yok kilosu haftasıyla uyumlu ama yaşıtlarına göre uzun bi bebek bekliyoruz, göbek çevresi zayıf yani kilosu olması gereken gibi ama muhtemelen cılız bi bebek dedi. Eşimin boyu da uzun 195 ben 165 im 56 kgyim, bu haftaya kadar 6 kg aldım ama çok iyi besleniyorum 3 ana 3 ara öğün yapıyorum her sabah avokado ceviz 2 yumurta kaşar labne hellim vs bütün peynirleri yiyorum evde ne varsa. Ara öğünlerim çiğ kaju çiğ badem yoğurt vs oluyor, öğle ve akşam yemeklerimde protein alımıma çok dikkat ediyorum haftada 2-3 muhakkak somon yiyorum. Beslenebileceğim en iyi ve en kaliteli şekilde besleniyorum inanın. Ama bu durum biraz canımı sıktı , dr a ne yapabilirim dedim , “böyle beslenmene rağmen böyleyse yapılacak bir şey yok ben kim nasıl besleniyor bilmediğim için iyi beslen diye uyarımı yaparım ama zaten iyi besleniyorsan bu en iyi versiyon demektir, demek ki çocuğun yapısı böyle” dedi. Bu arada 27. Haftada gebelik şekeri riskim çıktı ilk yüklemede şekerim yüksekti 2. Yüklemeyi yaptık diyetle kontrol altına alındı şeker. Yani gebelik şekerine de uygun besleniyorum haliyle makarna hamurişi pirinç şeker tatlı vs tüketmiyorum hamileliğim boyunca asla fastfood yemedim sağlıksız kızartmalar vs yemedim . Bebeğimi bu kadar iyi ve kaliteli beslerken canım o kadar sıkıldı ki oturdum ağladım. Ölçümde bebeğimin karın çevresi 31+4 görünüyor. Daha fazla ne yapabilirim bilmiyorum 😔