gamzzee01 Kızlar 18 şubatta adet olmuştum 8 Mart 10 martta test yaptım negatifti bu gün yaptım silik bir çizgi var sizce hamile miyim
Semayyy gamzzee01 test ile net bişey söylenmez yanılma olabiliyor. Tekrar yap veya bi kan verip net sonuç alabilirsin inş gönlüne göre olsun 🌸