betulmommy Benim ilk cocuğum olucak künyeyi hangi taraf alıyor kızlar ya da öyle birşey varmı merak ettim🫣
MorKelebek54 betulmommy taraflar onemli degil bence. Kim almak isterse o alir. Anne baba da alir (bebegin) ya da ailelerden biri. Oglumun kini amcasi almisti mesela
aslmoms aaaah ahhhhhh canım annem allah rahmet eylesin. Kızıma o almıştı :( Şimdi kimin alacağının bir önemi kalmadı. Kimsenin kalbi onun gibi olmayacak.
aslmoms betulmommy hani öyle künyeyi biri alacak diye kural yok. biri künye alır biri küpe alır biri altın takar biri bilezik alır ailelerden. Herkes kalbine ve bütçesine göre.
aslmoms betulmommy ahhh allah razı olsun. Hamilelikte tek ağladığım konudur. O olsaydı herşey daha güzel olabilirdi.
1_2_3_4 betulmommy kız tarafı alır erkek tarafı çeyrek takar diye biliyorum çünkü bizde öyle oldu kendi ailem künye aldı eşimin ailesi kızıma küpe ve çeyrek altın almıştı
Fizikcifizik betulmommy benim annem şak diye aldı en güzelinden taktılar. Kv cocugun kolunda gordu, sırf annem taktı diye gidip en incesinden almis. Sanki durumları yok ne pinti benimkiler yaaa. Halbuki esim yani oğulları hic oyle degil.
betulmommy Fizikcifizik aynıııı, erkek cocuk olsun diye o kadar laf söylediler doğuma bi çeyrekle gelicek neyse bişey demek istemiyorum🫠
ecemk94 betulmommy kim ne almak isterse onu alır o taraf alır bu taraf alır diye bir kural yok bence.
Melikemercimek kim isterse o alıyor benim annemler aldılar her çocuklarının ilk doğanlarına künye alırlar diğerlerine çeyrek takarlar . eşimin ailesi de çeyrek takmıştı. kuzenimin bebeğine ise hem teyzemler künye taktı hem de eniştenin ailesi künye taktı.
bsrbrkysr184_ betulmommy yani böyle bi taraf mı var herkes istediğ hediyeyi alıp gelir kimse almazsa anne babası alır 😅