yaseminsabri Yıllar sonra iki oğlandan sonra üçüncüye hamile kaldım küçük oğlum 13 yaşına giricek bir buçuk ay sonra doğurcam bi kızım olucak benim gibi uzun zaman sonra doğuran var mı zorlandınz mı ….
ilayda3620 yaseminsabri Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Bilerek mi bu kadar yıl beklediniz
eminaas yaseminsabri ben değilde ablam 11 yıldan sonra doğurdu oda 2 erkekten sonra kız oldu işte ama aşırı zorlandı soranlara asla önermiyor
aslmoms Benimde bir 10 yılım var 😍 Kızım vardı oğlum olacak. Bebek bakmayı bile unutmuşum. Yeni anne oluyor gibi heyecanlıyım
yaseminsabri eminaas ayyy demeyinnnn bende çok korkuyorum herşeyi unuttum o zman 23 yaşındaydm çok gençtim bide
eminaas yaseminsabri ama benim ablamın iki oğlu da çok uysaldı hani valla evde çocuk var demezdik kızı oldu düz duvara tırmandı bu lafta değil yaptı yani belki ondandır bilemedim
aslmoms yaseminsabri iki oğlana bakmışsınız bunuda halledersiniz. Hem göreceksiniz bak kızlar daaha kolay oluyor :) Gerçekten premses gelmiş diyeceksiniz
aslmoms yaseminsabri yaaa şimdi en azından oğullarınız bir bardak su isteseniz uzatır. Harika olacak herşey merak etmeyin
yaseminsabri eminaas benim oğullarım çok hareketliydi şimdi şimdi biraz duruldular büyüğüm 15 e girircek küçük 13 e anca 😀
eminaas yaseminsabri çocuklar konusunda zorlanmasınız ablama çok yardım ettiler sorun bizim bebisteydu şuan 4 yaşında hala çok yaramaz