ikizannesiiiiiiii • 0. dakika: 104,4 • 60. dakika: 237 • 120. dakika: 175,7 Sizce nasıl sonuç gebelik şekeri var mı arkadaşlar doktorum yoktu sonuç gösteremedim
hilalalyaberen Açlık 87 birinci saat 198 ikinci saat 147 çıkmıştı diyetisyene basladım tüm beyaz unluları çıkarttım bir aydır arada garip sekilde yine artıyor. Sabah akşam açlık tokluk ölçüyorım doktor açlıklar 100ü geçerse insüline baslıcam dedi doktor