Kızlar başına gelen var mı 🥺 14 haftalik hamileyim kontrolüm vardı şimdiye kadar hiç Bir doktor demedi yapışıklık var diye bugün doktorum Rahimde perde gibi bir şey görüyorum dedi çok korkuttu beni hastanede profesör doktor var di ona yönlendirdi baktı perde değil kürtajdan kalma biraz yapışıklık var bebek büyüdükçe kenara çekilir dedi bir sorun yok dedi ama hala içime su serpilmiş değil yapışıklık olup sağlıkla kucağına alan var mı 😓