bensuunsal Hanımlarrr bir bakabilir misiniz🙈🙈🙈 10 haftalığım ama geç döllenme olmuş bir hafta geriden geliyor bebiş
nrgl_sgbss bensuunsal Sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻 kese biraz şekilli gibi erkeğe benziyor 😃
bensuunsal nrgl_sgbss yuvarlak aslında 🙈 ultrasona tam yansımanm nrgl_sgbss çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 yuvarlak aslında fotoğrafta tam çıkmamış🙈 ben ekrandan çekmiştim
nrgl_sgbss bensuunsal aaa evet yuvarlakmış ben şekilli gibi gördüm o zaman kız olabilir sağlıklı sıhhatli olsun inşallah 💖🤲🏻
aslmoms Benimde geç döllenme offf bunaldım bu durumdan 😅😅 KEseye göre benm tutmadı canım. Doktorun aleti tutma açısına göre değişiyormuş bu
bensuunsal aslmoms yaaa son adet tarihim 03.01 di bugün güncelledi 09.01 diye 6 gün hiç yaşanmamış gibi🙈🙈🙈
aslmoms bensuunsal hayırlısıyla inşallah allah gönlünüğze göre versin. Benim bir kızım var buda erkek oldu 😍
bensuunsal aslmoms bana da farklı tatlardan tattırsın inşallah 😍😍😍 önce sağlıklı hayırlı bir evlat olsun tabi ki🙏🏻🙏🏻🙏🏻