kubraaaatt Kızlar doğumdan sonra emici külot bez kullanılıyor ondan sonra hemen pede geçiş yapılıyor mu? Bu arada normal ped yeterli olur mu yoksa gece veya uzun olması şart mı
bbaskal kubraaaatt kanama yoğunluğuna bağlı aslında ben doğumdan sonra 1 hafta depend kullandım çok yoğun kanama olmadı ama normal pede göre daha rahattı benim için kıyafete falan kan geçmiyordu, daha sonra normal ped kullandım