Merhaba. Çarşamba akşamı pembe kahve bir akıntı geldi peceteye doktora yazdım yarın kontrol dedi. Sabah kalktım tuvalette yine peçeteye daha fazlası oldu sonra doktora gittim Altan muayene etti bebeğin kalp atışını ilk defa duyduk kesenin içinde ilk defa gördük prog Están verdi fitil şeklinde sabah bir akşam iki dedi sonra ben kalktım mesaiye gittim sonra böyle masada sandalyemi masaya yaklaştırmak için şöyle biraz çektim kasıgım da böyle pıt diye bir şey oldu sonra tuvalete gitme ihtiyacı duydum çünkü sanki böyle daha fazla bir şeyler akmaya başlamıştı. Tuvalete gittiğimde evet gelen kahverengili pembeli akıntı kırmızı kana dönüşmüştü bir sonraki tuvaletim de tuvaletin içine kırmızıya boyayacak kadar geldi endişelenip başka bir doktora gittim tekrar keseye baktığında keseyi sabah yuvarlak görmüştük ama bu sefer oval şekilde gördük kalp atışını da duyduk hem prog Estám iğne hem de prog Están fitil verdi kesenin etrafının da kan olduğunu söyledi ve benim kırımızı kan böyle adetliymiş gibi baya baya geldi böyle bir durum yaşayan var mı çok endişeliyim