Kizlar 7 gun once malumdan tam 4 saat icinde ertesi gun hapi aldim. Yumurtlama günümdü. Suan reglime 8-9 gun var ve regli gibi cok az kanamam var. Bu normal mi? Böyle bir kanama yasayip hamile kalan var mi?. Bazen de diyorlar ki bu kanama hapın ise yaradigina isaret olabiliyomus. Lutfen aydinlatin