Momyy_baby Kızlar bugün tam 27 haftalık olduk dün akşam oldu kasık ağrısı sonrasında geçti bugün de sabah bi şey yoktu az önce tekrardan sağ kasık ağrısı yaşadım yaşayan oldu mu bu durumu
Busraaaakkk Momyy_baby Evett gayet normal belki kendinizi çok yormuş olabilirsiniz ya da ayakta fazla kaldıysanız ondan da olabiliyor
Momyy_baby Busraaaakkk dün biraz yürüyüşü fazla yaptım galiba kendime yüklendim o yüzden olmuş olabilir o zaman ya bebek baş aşağı pozisyondaydı o yüzden tereddüt ettim açıkçası