Merhabalar 3 adet polip çıktı çok küçükmüş dr Yinede alınması gerekiyor dedi acaba memnun kaldığınız yer neresi ?
Bu süreçler uzuyor mu yani anestezi altında mı oluyor hep ?
Büyük şehir olduğu için çok uzatılıyor maalesef her işlem
Smear verdim 3 ay oldu hala çıkmadı sürekli gidip soruyorum araştırma hastanesinden 😞