ilknuryvz Kızlar merhaba hepinize. Ben gebeliğim ilk üç ayında zorla balık yedim ama şimdi hiç canım çekmiyor o yüzden omega3 takviyesi alayım diyorum. Kullandığınız memnun kaldığınız takviye varsa söylerseniz sevinirim. Cevaplar için şimdiden teşekkürler 🥰❤️
erismis ilknuryvz doktorumun yemen gerekiyor demesine rağmen hiç sevmiyorum 25 haftalığız 4 kez yemişimdir ancak. Bu nedenle omega3lü takviye istemiştim. O da bana sadece omega3 yok demişti balıktan alman gereken protein vsr demişti her neyse çok uzattım 😅 imom omega kullanıyorum ben çok memnunum. 🥰 doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz.
defnoloj ilknuryvz önceki gebeliğimde regenesismax kullanıyordum bunda da ocean mummy kullanıyorum ikiside multivitamin olarak geçiyor omega ağırlıklı
aslmoms regenesismax kullanıyordum midemi biraz rahatsız etti bana iyi gelmedi. Elenatal 2 aldım şuan memnunum
ilknuryvz aslmoms ben onu Folik asit takviyesi diye kullanıyordum omega 3 ağırlıklı olduğunu bilmiyordum teşekkür ederim