su656 mombabydad inşallah çok güzel hızlı bir doğum yaparsınız. Açılmada varmış korkmayın bol bol hareket edin bir de sıcak suyun altında durun,
mombabydad sevgi5_6 su656 teşekkür ederim ama her yerim kablolu tuvalete bile zor gidiyorum . Nasıl hareket edicem ben :(
gokceaytekin mombabydad Ayağa kalkıp hareket etmek istediğini söyle sancı geldikçe sedyeden tutunup çömel çok iyi geliyor.
hafize02 mombabydad hareket etmek istediğinizi söyleyin öper özel hastaneyse duşa girmek isteyin çok faydasını görürsünüz emin olun inşallah kolay güzel bir doğum olur
mombabydad hafize02 evet özel hastane suni sancıya bir yarım saat ara verelim vücut dinlesin dediler duşa girdim belden aşağı sonra yeniden takıldı suni sancı şuan 13 saat oldu resmen ama hala 5 cm açılma
mombabydad su656 merhaba teşekkür ederim evet o gece sezeryana alındım 20 saati geçkin sunş sancı aldım dozu sürekli arttırdılar ama 5 cmde kaldı maalesef
su656 mombabydad geçmiş olsun. Allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Evladınıza kavuşmuşsunuz önemli olan tek şey bu🥰 hayırlı uzun ömrü olsun inşallah