herkese selamlar, doğum yapalı 11 ay oldu nerdeyse, her regl dönemi sonrası bir hafta falan vajinal bölgede kaşıntı yaşıyorum. doğum sonrası florası bozulduğu için bi müddet olabilir diye çıkıyor internette ama artık her ay aynı şeyi yaşamak bi zulüm oldu. nioli yağı kullanıyorum o biraz hafifletiyo, artık doktora başvuracağım ama buraya da yazmak istedim böyle bi sorun yaşayan var mı. gerek kendim gerek eşim hijyene de çok dikkat ederiz yani o açıdan bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum.