Kızlar selam pcosum var zaten korunmayıda hala bırakmadık hap kullanıyorum bir kaç gün evde değildim ilacı alamadım. İçemediğim zaman regl olmam lazım ağrısı var 2 gündür lekeler var ama kendisi yok kramplar giriyor karnıma. Gebelik yok o kesin yinede nolur nolmaz bir tane kaset test yaptım negatif. Sancıdan ölüyorum doğal yollarla nasıl regl olabilirim maydonoz suyu falan içtim. Doğumdan beri tutsanız 2-3 kere regl görmedim yani hep leke gibi şişkinlik de cabası