Aysegulbebek Merhabalar. Öncelikle evlendikten sonra 10 kilo aldım:) şuan 75kiloyum tam ve hamilelikten ve kilo aldığım dan dolayı mor renkte çok kötü göbek çatlağım oldu dr sordum ama suanlik bisey sürme daha sonra da olucak nasılsa dedi sizinde başınıza geldi mi bu ben-i çok rahatsız ediyor önerisi olan ??? Lierac veya bio oil biliyorum ama doğal yağlardan bildiğiniz varmı??
Ggizemsnl Aysegulbebek canım ben 17 Haftalık hamileyim her banyodan sonra hakiki zeytinyağı aldık Mersin’den onu kullanıyorum çok şükür şu ana kadar bir şey olmadı. Senin içinde olur mu bilmiyorum ama 🥺
Busra280607 Aysegulbebek canım bebe yagı ıle badem yagını karıstır sür 31 haftalık hamileyim bir tane catlagım yok çok sükür catlayan yerınede madecassol sür mor olan rengin açılmasını saglıycak tenının rengıne donucek
Aysegulbebek Ggizemsnl canım zaten eşinin ailesinin de zeytin tarlaları var yağımızı kendimiz yapıyoruz doğal mutlaka sürücem çok teşekkürler