hasmom ikinciyesekeranne şehir hastanesine randevu aldım bayramdan sonra gidicem umarım memnun kalırım 😅
ikinciyesekeranne mavikalpvemavikalp bende oraya bakıyorum ama randevu bulamazsam diye alternatifte arıyorum
mavikalpvemavikalp ikinciyesekeranne sabah saat tam onda MHRS‘ye girip randevu almanız lazım o şekilde bulabilirsiniz 1 dakika içinde tükeniyor randevuları
ikinciyesekeranne mavikalpvemavikalp talepte oluşturdm ama bir türlü denk getiremiyorum ya arkadaşımız orda doktor onlardan rica edicem bi perinatologu tanıyorsa ayarlar diye düşünüyorum yoksa da başka alternatif arıyorum
ikinciyesekeranne selos1 peki ultrason kağıdı vs veriyor mu size gösteriyor mu ? Ben devlette bir kere kadın doğuma gittim kontrole adam kendisi baktı ben hiç göremedim
ikinciyesekeranne hasmom ay hadi inşallah giden herkes çok memnun bakalım inşallah bende denk getirebilirim
hasmom ikinciyesekeranne canım randevu için sabah saat tam 10:00 da sistemde MHRS de olman lazım ve çok hızlı hareket etmen gerekiyor 10:01 geçtiğinde sistem tekrar kapanıyor randevular dolduğu için yani talep oluşturmakla falan uğraşma yoksa doğurana kadar beklersin😅😅😅
kubragulle65 ikinciyesekeranne saat tam 10 da 182 yi arayın hatta 10 olmasına 5 dakika kala arayın zaten bağlanana kadar saat tam 10 oluyor mhrs uygulaması vermiyor benim doktorum 182 ara demişti 2 kere öyle aldım randevu zaten aradığında sana diyor bu tarihte almanız için sabah tam 10 da arayın diye
gamzeknnn İlk gittiğinizde direkt detaylı yaptılar mı ? Yoksa kan falan alıp 1 hafta sonraya falan mı gönderdiler
kubragulle65 gamzeknnn ben 1 ay önce gittim 19 haftalık diye gittim 17 haftalık dedi 27 martta bidaha gidicem kan almıyorlar baya inceleyerek bakıyor doktor her yönüne bebeğin