elifkssr benim kızımda da vardi böbrek genişlemesi 2 sindede hemde hiç öyle bişey demislerdi bana normal zmaanla.gecer takip önemli demişti doktirun öyle de oldu kızım 5 yaşında. İlk defa duydum böbrek genişlemesi olupta down olabilir dendiğini doktorlar herşeyi çok inceliyor ve bütün kötü senaryoları söylüyorlar maalesef