benimde 2 lide ense kalınlığında burun kemiğinde sorun yok çok şükür. 4 lüde yaşından dolayı risk yüksek çıkmış olabilir dedi dr. sonra ayrıntılıda suyu az bi fazla çıktı.şeker yüklemesi yaptık oda temiz çıktı. ama suyu fazla olduğu için down olabilir diyo dr. Rabbime emanet inşallah sağlıklı sıhatli yavrularımıza kavuşuruz 🩵🌸