demdemhat Herkese merhaba . Daha çok erken biliyorum. 8+1 . Ultrason görüntüsü bu haftalarda buna benzeyen arkadaşlar var mı varsa cinsiyet ne oldu? Ya da bu haftalarda tahmin edebilen var mı ? İkinci gebelik
busu1 demdemhat Asko her hafta değişiyor kese şekli benim bazen erkek kesesi dedikleriydi bazen kız kesesi dedikleriydi ama sende kız hissettim 🌸