İkili tarama ve şeker yüklemesi yaptırdım. Herkesin düşüncesine saygı duyarım ama şeker yüklemesi bu kadar kötü bir şey gibi lanse etmelerini anlamıyorum zararlı bir şey olsa doktorlar bunu yapmazlardı ayrıca 2 dilim baklava ile eş değer olduğunu söyledi doktorum. Gebelik şekerinin anneye ve bebeğe ne kadar tehlikeli olduğunu inşallah biliyorlardır.