[silindi] bende burada yeniyim çevreye gittim ama en başından hiç içime sindiremedim bana herşeyi geçiştiriyor önemsemiyor gibi geliyor nasıl desem 31 haftalık oldum bir kere tansiyonuma kiloma bakmadı. Çarpıntım var diyorum tansiyonun düşüyordur tuzlu bişeler ye geçer diyor ama tansiyonum 13-8 işte serklaj illa yapacağım dedi 1 perinatoloji bir başka doktora gittim ikisi de hiç gerek yok dedi. Ne bileyim 28 haftada bir arkadaş yazmış bebeği 1300 gr gebelik şekeri olabilir demiş bebeğin kg fazla diye ama benimki bu haftada bundan kiloluydu bana asla demedi gebelik şekeri var mı üstelik benim zaten insülin direncim var bir kere sormadı şeker yüklemesi de yapmadı. Ama evde ölçüyorum yüksek çıkıyor bunun üzerine değişme kararı aldım benim crp hep yüksek crp yüksekliğinden bir bebeğimi kaybettim kızımdaysa doğuma kadar ful antibiyotik tedavisi gördüm bu defa benim crp 45 e yükselmiş şiddetli terleme halsizlik vs var ona rağmen diyor ki cihaz hatasıdır terlemede hormonlardan bunun üstüne eşim sert çıkıştı antibiyotik yazdı değerlerim düştü kendime geldim. Ben ne sorsam gebelikten diyip geçiştiriyor ben nasıl güvenipte ameliyat olacağım güvenin çok sarsıldı