Merhaba arkadaşlar 28+2 haftalık gebeyim şimdi şöyle ben 20.01.2021 de tüp mide olmuştum 16 yaşında şöyle ameliyatının olduğunu bildiğim için ve bakıma muhtaç olmanın eziyetini bildiğim için sezeryan olmaktan çok korkuyorum olmak istemiyorum ama şöyle ki bir durum var ben araştırma hastanesinde takipliyim ve doğumu da orada gerçekleştireceğim ama ne zaman doğacak onu bilmiyorum Mayıs’ta tam 9 aylık olacağım haziranın başı ya da mayısın sonu Kurban bayramına denk geliyor mecbur annem gelecek benimle birlikte ama şöyle bir şey var ben hala 147 kiloyum eğer alınmayı engellersem kilo almayı çok iyi olacak ama ben normal doğum düşünüyorum sezeryanın acısını da biliyorum Çok korkuyorum sezeryan olacağım diye ama benim gibi kilolu olup da doğumun ne şekilde gerçekleştiren var tecrübeli olan var mı ya da doktor olup bilgisi olan var mı sezeryandan çok korkuyorum normal doğum istiyorum sizce hangisi benim için sağlıkla yani yürüyüş yapacağım normal doğuma kendimi hazırlayacağım ama doktor yine de yetersiz kalıp sezeryan alır diye korkuyorum