selenarss
Canım tamamen cihaz kalitesiyle alakalı bir durum özelikle devlet hastanesinde geç gözüküyor herşey (cinsiyet,kalp atışı vs )tabi işin ehli bir doktora denk gelmekte önemli.Ben özel kliniğe gidiyorum uzun uzun baktı ve bebeği net şekilde gördü 6+0 da hemde kalbini dinledik 4+5 de kese görmüştük.Herkesin kesesi kalp sesi aynı haftalarda olacak diye bir şey yok geç döllenme yaşayan bir çok kadın var 5.haftalarda bile kalp atışını duyanlar oluyor mesela sıkma canını bekle biraz daha