Mertin_Annesi Kızlar bebeğe ince mi kalın mı uuzn kollu mu kısa kollu mu aldınız kıyafetleri ve ilk 3 ay nasıl olmalı
kvsronlerr Mertin_Annesi uzun kollu aldım ben mayıs ortası gibi doğumum olucak iç zıbınlarını kısa kollu aldım sadece 3-6 ayları kısa uzun karışık aldım
beyzzsenturkkk Mertin_Annesi çoğunlukla askılı zıbın ve ince ayaklı ayaksız fermuarlı tulum tarzında.