tucelilaylom55 çok geçmiş olsun bende evime yakın diye tercih etmiştim ilk doğumum da orda oldu nayle hoca vardı ondan da memnun kalmıştım ama şuan bakmıyormuş sanırım o yüzden fatma hocaya gitmiştim kuzenimde onda doğum yaptı memnun kaldı bende o şekilde tanımış oldum. Sizin süreciniz daha farklı tabi. Tülay hocaya ilk hamileliğimde gitmiştim özel olmasına rağmen eşimi içeri almadı o yüzden bir daha gitmek istemedim, zaten eşimin girmesini istemesem mantıken devlete giderim saçma geldi bana belki değişmiştir ama gidecekseniz muayene ücreti ödemeden eşinizinde girmesini istiyorsanız öncesinde problem yaşamamak adına sorun derim :)