aslmoms Kızlar merak ediyorum tüm düşünceleri. Erkek anneleri doğumdan hemen sonra mı sünnet olayını halletti , çok sonrasında mı ? Hangisi daha kolay olur acaba ? Süreçlerinizi anlatabilir misiniz ?
damlasv aslmoms henüz 6 aylık hamileyim ama 3. Ayın başı için cerrahla konuşup planlama yaptım 😰 önerisi ya yeni doğan yada 4. Aya kadar yaptırın şeklinde oldu yenidoğan sünnetini de ben kaldıramam asla
maco61 aslmoms ayy bende aynı durumdayım yaa. 8 aylık hamileyim erkek tek düşümdügüm şey bu ya. Sağlıkla doğsunda bakarım çaresine ama işte insanın aklına takılıyo. Ama yapan doktor bulursam ben 40 çıkana kadar yapacağım inşallah
buse2507 aslmoms oğlum 3 buçuk aylıkken sünnet ettirdik hiçbir sorun yaşamadık sadece yapılırken korktuğu için ağladı bide ilk çişini yaparken o kadar
lonelymom1 aslmoms 5 aylıkken yaptırdık çok şükür o konuda eşimin aklına uydum da hemencecik kurtulduk🤣 hem daha emekleme vs yoktu hem de bezli olduğu için iki gün içinde iyileşti bir hafta sonra da dikişleri atmıştı, tek zor yani ilk ciş yaptığında yanıyor ve o gece biraz huysuz oluyor ama doktorun verdiği kremleri falan düzenli kullanıp birde kantoron yağını eksik etmezseniz hemen düzeliyor en ideali 4-5 ay olanı
bennanneyim Ben kırkı çıkar çıkmaz yapmak isterdim ama olmadı. 7 aylıkken yaptım tam hareketlenmisken. Biraz zorlandım ama 3 güne iyilesti 10. Gün tüm dikişler gitti ben onu yurutecine koydum bile. Çok korkmuştum ama çok kolay bir şeymiş. İlk gün narkoz geçince ağlıyor ama ağrı kesici verdim iyi oldu çok şükür.
aybarssmomm İlk çişi zor oluyor en çok 2 güne baya hafifliyor ben 5 aylıkken yaptırdım dönmeye falan başlamıştı o konuda biraz zor oldu bence en ideal zaman 3 aylıkken 💫
aslmoms damlasv Bende bu konuda deneyimsizim. Eşiminde fikri yok. Ve yenidoğan çok rahat edilir diyorlar. Merakla bende takipe diyorum bakalım neler söylenecek
aslmoms maco61 ya kıza isim bulmakta kolay süreçte kolay 🤣🤣 ne çok düşünecek şeyimiz oldu. Bende o kdr çok düşünüyorum ki bu konuyu
maco61 aslmoms maşallah 😁 aynen arada çok yaş farkıda sıkıntı şuan 4 yaş olacak ama ben bile unuttum ve rahatladım nasıl olack bilmiyorum hayırlıaı ya güzel olur inşallah
lonelymom1 aslmoms hayır canım idrar iyilestiriyir zaten bazıları karton bardak altını kesip korumalık yapıyor ama bence bu yanlış iki doktor da bize idrarı iyilestiricek dedi gerçektende öyle oldu
quenn1905 aslmoms yiğenimde 4 aylıkken yaptırdık 3-4 güne iyileşti doktora zorlar demişti ama hiç öyle sıkıntı yaşamadı gayet iyi geçmişti tabi çocukdan cocuğ fark olabilir bede doğum yapınca 4-5 aylıkken yaptırmayı düşünüyorum
lonelymom1 aslmoms evet zaten kesilen bölgenin ucu sargılı oluyor doktor sana anlatır pansumanı. Ben kıyamadım bakamadım onu eşim yapmıştı 2. gün düşmüştü sargi ve dikiste