gogebakk Kızlar bugün adet günüm ama ovulasyon testim pozitif pik oldu gebelik testi negatif bugün mü yumurtlama oldu acaba ya
bebegimle_ben gogebakk bence sen canim bugunu degerlendir yarini hatta uc gunu ama test yapmaya hergun devam et kacmasin ama velirti varsa akinti agri bugun pik
gogebakk azra19 gebelik testi negatif 1 martta test koyulaştı pik olur herhalde 2 güne dedim sonrada testim bitti şimdi sabah akıntım gelince şüphe ettim test alıp yaptım
Deletedmom_878 gogebakk ya gebelik var yada geç yumurtladın değerlendir tutar inşallah eğer tutmazsa gebelik yoksa da muhtemelen adetin yine uzayacak geç mi yumurtluyorsun bi daha böyle olmuştu sanki
Deletedmom_878 gogebakk normalde yumurtlamadan 14 gün sonra regl oluyor diyorlar gebelik olabilir bence
Deletedmom_878 gogebakk stresten mi acaba geç yumurtluyorsun bilemedim mesela pik gördükten kaç gün sonra regl oluyorsun erkendi dün gebelik çıkmayabilir hesapladık ya belki bugün çıkar
gogebakk Deletedmom_878 yumurtlama oldu mu onu da anlamadım iyice kafam allak bullak oldu memelerim de acıyor
bebegimle_ben gogebakk valla canim piki yakalamadiysan yumurtalamadir onun disinda gebelik olabilir goguste dizi cok oluyor dpo 9 larda