dilaadeniz21 adana2 benimki de böyle çıkmıştı kan vermiştim 20 çıkmıştı yani hamileydim ❤️Bence sizin de var ama en kesin yolu kan vermek 🙏İnşallah bebeğiniz sizinledir 😍