Kızlar merhaba ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde yani 4.05 haftalık civarında bir kahverengi kanama görmüştüm daha sonrasında hastaneye gitmiştim doktor herhangi bir kanama alanı görmemişti ve bana bir daha 12. haftanda gelirsin demişti muayeneye. Bu sabah uyandım lavaboya gittiğimde iç çamaşırımda 1 TL’den daha büyük bir kahverengi leke gördüm hafif bel ağrım da var sizce hemen doktora gitmeli miyim endişelenmeli miyim bu benim ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde böyle bir şey hiç yaşamamıştım tecrübesizim yani hani bu korkulacak bir şey midir yoksa normal midir ne diyorsunuz lütfen bana bir akıl verin normalde hastaneye uzağız yani bir 40 dakika mesafemiz var ama git derseniz hemen gideceğim ne yapacağımı bilemedim