rmy1 bende yaşıyorum canım kahverengi değil ama akıntım da ince saç teli gibi leke 4 5 kere yaşadım iki kere bu konudan dolayı doktora gittim normaldir bu zamanlarda dedi progestan bile başlamadı doktorum kalp atışına sevin şu an canım o kanama alanı bizim gelinde doğuma kadar vardı hep iğne ile devam ettirdi gebeliği