bsrbrkysr184_ beautiful_ bebek bezi zaten iyi canım basede kızıma ilk 1 sene di sanırım Prima kullandımmsonra sleppy kullandım bunda da kararsız kaldım hak geçmesin diye ilk bezini Prima aldım sonra sleppy geçicem 😅
bsrbrkysr184_ kurkmantosuzmadonna aynen deneyim onuda yazarım ayrı isteyenler bakar ama bence güzel gibi ya dokusunu fln beğendim sanki
bsrbrkysr184_ beautiful_ al aşkım indirime fln girerse hele hemen yakala şuan peşlerinden fln dünya para olmuş ya 😅
ecemk94 beautiful_ evet bende Kotex Ped kullanırdım çok memnundum. Sonra Sleppye geçmiştim. Bilsem mutlaka sleppy alırdım yine. İnşallah kotexte iyi çıkar
Busranur_mnts beautiful_ ben depend aldım ama hiç ihtiyacım yokmuş zaten naylonsu pamuklu olmadığı için çok rahatsız etti hemen iç çamaşır ve pede geçtim o kadar çok kanamam olmadı