
Kızlar testi yaptım başta gözle birşey göremedim sonra açtım jelatini çıkardım üstünden 10 dk sonrasında bu şekilde gölgemsi birşey çıktı az koyulaştırdım burası içim ama gözle görüyorum pembe gri arası daha önce bu testten çok yaptım hiç böyle olmamıştı adetime 6 7 gün var kuruma çizgisi mi acaba