babyou Haftaya kadar özelde takipliydim sonradan devlete geçtim şuan 25. Haftadayım ve hastane şartlarından dolayı özelde doğuma karar verdim doktorum zaten ilk gebeliğimdeki doktorum yani tanıdığım birisi sizce en geç kaçıncı haftadan itibaren ona dönebilirim yani bir sonraki kontrolüm 27 de olacak o randevuyu özele mi almalıyım yoksa bu sefer de devlete gitsem sorun olur mu sizce ?
annekiz6141 babyou Bazı doktorlar kabul etmıyor özelde ilk dogumumdaki doktorum anneme yakındı evım uzaktı ona söylemiştim sureklı gelemem bazen 1,2 ayda bır gelırım hocam dıye tamam demıstı zaten 30dan sonra anneme geçtim ona gıdıyordum 🥰
babyou annekiz6141 benimkide devlete gittiğimi biliyor ama 3 haftada bir kontrole gidiyorum 27 de devlete gidersem 30 da özel için geç olur mu sorun çıkarır mı emin olamadım