aslkcygt cylnboran04 doğumu kolaylaştırmak için tüketebilirsin canım bende tüketiyorum doktor tavsiyesiyle
aslmoms Adaçayı özellikle ilk trimesterde (ilk 3 ay) ve aşırı tüketildiğinde düşüğe veya rahim kasılmalarına yol açabileceği için genellikle sakıncalı bulunur. Kesinlikle içilmemeli diye biliyorum ben
aslmoms o dönemde doğumu başlatıyorsa tabi denenebilir belki. ama ben hakkında iyi şeyler duymamıştım. haftanıza göre değişebilir tabi