MelekAkgnr sağsalim bebeğinizi kucağınıza almayı rabbim nasip etsin.peki crp değerleriniz nasıl? Benim iğneyi yaptırmayınca yükseliyor.ben de hamileyim.bir de prednol kullanıyorum ona rağmen crp yüksek çıkıyor.üzerinize sağlık ,bel ağrısı benim de aşırı.