_Medine Çantalarınız hazirmi annelerr ben daha yikamadim bile 🤦🏻♀️ yikicam bayram sonu kalın battaniye 1 tane koysam yetermi
Gecekusu42 _Medine Çok şükür 32. Haftaya girer girmez yıkadım ütüledim hazırladım herseyini kafam rahat iyiki hazırlamışım hemşireye verilecekten ayrı bir müslin bir nohut battaniye koydum.(İsimli battaniyesi hariç) Ama Nisan sonu gözüküyor bizim inşallah.
happybusey _Medine evet hazır çok şükür agirlasinca çok zor oluyomus bende 34. Haftada başlamıştım keşke daha erken baslasaydim evet yeterli olur ben bir penye bir kalın muslin koydum ne olur ne olmaz bir tane de nohut koyacağım
jalepone _Medine be çocuğuma nefvresim bile almamıştım daha yeni sipariş verdim 😄 çantamda kısmen hazır eksik şeyler var 😄
melzzie Bende nisan başında doğurucam bir tane kalın iki tane penye bir tane müslin yeter içine ekstra kundak koymuştum.
bahar1897 Bende 35. Haftandayım geçen hafta bitirdim çantayı ama sadece hemşireye verilecek bir penye battaniye bide valize nohut battaniye koydum nasipse Nisan başı doğum ekstra bi kalın battaniye daha mı koysam bilemedim
_Medine bahar1897 benimde Nisan sonu inşallah ama havalar bı soğuk bı sıcak gidiyor ben koyacam yinede benimle gelsin 😅