Bacımsulaarrrrr selamın aleyküm hayyırlı cumalarınız olsun öncelikle.Rabbim ettiğiniz tüm duaları kabul etsin 🤲🏼🌸
Biz bugün tam 30 haftalık olduk teyzoşlar.Bir oğluşum var 8 yaşında şimdi de nasipse bir kızçem olacak.Heyecan dorukta.İlki zorunlu sezeryandı şimdi yine öyle olacak az bir sürem kaldı.Herşeyimiz hazır çok şükür.Sizce kıyafetleri yıkamaya başlamalı mıyım yoksa biraz daha bekleyeyim mi 🤔🙈
Sizler kaç haftalık oldunuz cinsiyeti ne bebişlerinizin 🥰
Hamileliğiniz nasıl geçiyor 🥰
Ayyy gün yaklaştıkça heyecanım artıyor stres basıyor Yaaaa 🙈 Biraz sohbet edelim 😂