Kızlar, biz artık sona çok yaklaştık ve duygularım gerçekten çok karışık. Ameliyattan biraz korkuyorum, nasıl olacak diye çok merak ediyorum. Bir yandan da bebeğimi görmek için inanılmaz sabırsızlanıyorum. Kızımın tepkilerini de çok merak ediyorum. Kısacası içimde bir sürü duygu var; heyecan, merak, korku… Ne düşüneceğimi, ne yapacağımı bazen ben de bilemiyorum.
Sizlerden dua bekliyorum. İnşallah sağlıkla girip sağlıkla çıkarız ve her şey çok güzel geçer. 🥹
Bir de hepinizden helallik istemek istiyorum. İstemeden kalbini kırdığım biri olduysa gerçekten çok özür dilerim. Burası çok farklı bir ortam; bazen sevinçlerimizi paylaşıyoruz, bazen üzüldüğümüz konularda birlikte üzülüyoruz, fikir alışverişi yapıyoruz. Her konuda düşüncelerinizi almak bana gerçekten mutluluk veriyor. Kararsız kaldığımda bile direkt buraya geliyorum çünkü sizleri gerçekten birer kız kardeş gibi görüyorum.
Hepinize çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. 🩷🥰