SsinemsSb canım ben de adete 4 gün kala test verdim negatif çıktı hatta doktor ilaç kullan dedi bana gebelikte riskli bir ilaç, neyse ben hala riskim var diye kullanmadım adetim 4 gün gecikti ve beta hcg dün 6.6 geldi, demem o ki olabiliyor sonradan da, yapmaya devam etmen iyi olmuş ama fotoyu göremedim ben🙂