srf123_ Emsey hastanesinde doğum yapan var mı? Memnun musunuz. Anadolu yakasında hastane bulmak çok zor. Ücret hakkında da bilgilendirirseniz sevinirim.
ozdemirayca srf123_ ben sofia hanıma gidiyorum henüz fiyat görüşmedim ama çok ilgili ve gerek görmediği hiçbir şeyi önermiyor doğumu orada yapmayı düşünüyorum
srf123_ badhomian Anadolu yakasında önereceğiniz hastane var mı peki ? Sultanbeyli’de oturuyorum. Yakınımda ki en iyi hastane olarak burası var maalesef :(
alpanne3 srf123_ ben medıpole gıdıyorum Aytakın hocaya orasıda güzel bı tık pahalı ama suan tüm özeller pahalı gercı
falbay Emsey’in karşısında Lokman hekim var doktor Gülcan hanım mükemmel bir doktordur şüphesiz tavsiye ederim, fiyatlarını bilmiyorum ama kendisine kefilim desem yeridir🌸
srf123_ yenihamis3452 açıkçası biraz daha yakında bi hastane çok daha iyi olur. Ablam ümreniye de bir hastanede doğum yaptı. Gidip gelme açısından biraz zordu.