Levelle görüştüm dün, 58 binmiş doğum paketi. Ama gebeliğin ilerleyen döneminde alırsan geçmiş muayene ve tetkikler düşüyor paketten. Muayeneler, tetkikler, ikili test, ayrıntılı, doğum sonrası kontrol de dahil. Bir de bebekle ilgili muayene işlemler sünnet vs indirimli oluyor dediler. Şimdiden onu pek düşünmüyorum ama paket mantıklı geldi. Doğuma kadar sezaryen ne kadar artar kim bilir. Sanırım alacağım ben.