Iremdgn Kızlar çarşamba günü 37+3de acil sezeryana alındım sancılarım vardı bebete taşikardi görüldü sonrasında bebeğim maalesef küveze alındı enfeksiyondan ötürü 5-7 gün arası yoğun bakımda kalacak bugün 2. Günümüz ama sadece ilk sağımda az bir sütüm geldi şuan sütüm her sağımda ya bir damla yada hiç gelmiyor nasıl arttırabilirim sürekli 2-3 saatte bir sağım yapıyorum dün gece power pumping dedikleri sağımıda yaptım ama bebişe süt götürmek istiyorum neler yapabilirim önerisi olan yazabilirmi lütfeen
gizemli00 Iremdgn dereotu helva yeşillik bulgur rezene çayı kimyon çayı bol su kurutulmuş dut suyu hoşafi Cook güzel süt yapiyor
1cey Iremdgn en önemlisi uyku ve su. Uyumadan ne yersen ye olmuyor. Bebeğinde aklın biliyorum ama onun için uyuman toparlanman gerek, balık yeşillik dereotu tahin bulgur hoşaf bunlar bende süt yapan şeyler ama kişiden kişiye değişiyor, incirli bir tarif gördüm o da süt yapıyormuş. Beslenmeye de dikkat edin 🙏🏼
aybarssmomm Çok geçmiş olsun en kısa zamanda kavuşursunuz inşallah 🤲 oğlumda ne yaptıysam sütüm gelmedi çok az emdi bana en iyi gelen şey dut kurusunu kaynatıp içmek oldu. Dereotu, hurma, tahin helvası, hoşaf ve en önemlisi bol bol su iç canım
Iremdgn aybarssmomm Benimde ilk çocuğumda dut kurusu işe yaramıştı şimdi bundada denicem umarım gelir çok teşekkür ederim 🙏🏼