dgngr süt sağma makinesi bende almadım ama dediğim gibi aniden lazım oldu, uygun fiyatlı modelleri var onlardan alabilirsin. Pişik kremi çok çabuk bitiyor valla 🤷🏼♀️ benim ikinci gebeliğim tenleri çok hassas ve her bez açmada kullanıyorsun en azından 3 tane al. Zaten o kendisi de görür lazım olduğunu. Fiyatları için bir şey diyemiyorum sepette dursun indirime girdikçe al bence, kıyafetleri dediğim yerden takip edersen indirime giriyor. Müslin örtü kundak için gerekli oluyor,1-2 tane olsa yeterli. Emzirme örtüsü ben aldım ama kullanmadım durumunuza göre tercih edersiniz. Emzirme yastığı aldım ama aman aman lazım bir şey değil bence, normal yastıkla desteklenince de iş görüyor. Manuel anakucağı doğru seçim bende ondan alacağım çok yorum gördüm memnun kalan çok. Uzaktan göz gezdirdim pek aklımda kalan yok kafanıza takılan varsa sorabilirsiniz 💖