glshhh17 31 haftalık hamileyim tansiyon problemim yok fakat farklı zamanlarda 3-4 kere gözlerimde birden yıldız çakması yaşıyorum .neden olabilir sizce böyle birşey yaşayan var mı?benim başıma ilk defa böyle birşey geliyor o yüzden endişelendim .sizce normal bir durum mu hamilelikte? Öksürürken falan oldu en son ama normal hareket ederkende birden oluyor
eminaas glshhh17 ben hamile değilken böyle bisey yaşamıştım ve doktora gittim baya ilgilendi o zaman travmaya bağlı dediler işte göz tansiyonu falan dediler bisey çıkmadı ama siz aksatmayın ben gözümde Yıldız cakiyor dediğimde doktor çok ilgilendi önemli bir konu
ezgi3452 glshhh17 Işık çakması diye tarif ettiğin şey aslında göz kenarlarında sarı yıldız gibi şeylerin hareket etmesi tarzından bir şeyse şeker sorunu da yaşıyor olabilirsin canım. İstersen ara ara şeker kontrolü yaptır.
sukriyeCengel Tansiyonunuzu düzenli ölçüyor musunuz? Kafa arkasının alt kısmında ağrı var mı? Bu belirti genellikle Tansiyondan dolayı oluyor bildiğim kadarıyla
glshhh17 sukriyeCengel tansiyonumu sadece doktor kontrollerinden önce ölçtürüyorum yüksek çıkmadı hiç.kafa arkasında ağrı falan da olmuyor hiç .
neym Baş ağrısı, görme bulanıklığı, sağ kaburga altında ağrı hissi gibi bir şey de yaşarsanız mutlaka doktorunuza görünün
glshhh17 neym bunların hiç biri olmuyor sadece gözde yıldız parlamaları oluyor.başka belirtiler olacak diye endişeleniyorumyada hiç geçmeyecek gibi oluyor
glshhh17 superstar_00 göz kuruluğundan olsa hep olmaz mı? Yada batma falan .bende o şekilde birşey yok
sukriyeCengel glshhh17 Benimde doktor kontrolünde hep yüksek çıkıyordu doktor kardiyolojiye sevk etti. Bir gün boyunca tansiyon ölçen cihaz taktılar ama sonuçlar yüksek değil aksine düşük tansiyonum çıktı. Hastanede ölçülerde de uyumlu olmayabiliyor.
superstar_00 glshhh17 Benim kronik göz kuruluğum yok ama belirttiğiniz durum ara sıra bende de olıyor göz yorgunluğu yetersiz sıvı alımı uykusuzluk vs. durumları tetikleyebilir.
edacyr bence bunun için doktora git bu durumu anlat gebelik zehirlenmesi belirtilerinden biri ama öyledir diye demiyorum yanlış anlaşılmasın lütfen. dikkat edin kendinize önemsememezlik yapmayın çok geçmiş olsun inşallah bir şey çıkmaz