rukiye1s Merhaba güzel anneler, 37 haftalık hamileyim ve 2 gündür ayıptır söylemesi ishal oldum acaba midemi mi üşüttüm yoksa bu normal mi bu haftalarda?
orhismommmmmm rukiye1s isalı kesecek yiyecekler yiyebilirsin isal çok iyi bişey değil gebelikte vucuttakı su kaybına neden oluyor bol sıvı almalısın
rukiye1s Fatmanur_0416 merhaba hiçbir şey yok ama hala devam ediyor ishal ara ara muhtemelen vücut kendini hazırlıyor doğum için , bağırsaklar falan temizleniyor olabilir